-
Zagwarantowanie szerokiej informacji
1 października 2013
Artykuły
-
– prawidłowość podjętych działań celem realizacji oferty,- stopień zadowolenia klientów z usług pośrednictwa pracy.Analizę jakościową przeprowadza się co najmniej dwa razy do roku.
W tym celu należy powołać zespół, który dokona oceny poszczególnych pośredników w oparciu o losowo wybrane oferty pracy. Stopień zadowolenia klientów badany powinien być raz do roku w oparciu o ankiety wysłane do pracodawców, kwestionariusze wywiadu, ankiety pozostawione u pracodawcy podczas wizyty pośrednika itp.
Zagwarantowanie szerokiej informacji i reklamy świadczonych usług pośrednictwa i doradztwa, a przez to dotarcie do klientów – jest bez wątpienia jednym z ważniejszych czynników zapewniających sukces tych służb. Dlatego też PUP powinien utrzymywać stały kontakt z lokalną prasą telewizją kablową oraz rozgłośniami radiowymi.
Leave a reply